KIRA-teknologiayrityksille, jotka haluavat menestyä paremmalla viestinnällä
Kiinteistö- ja rakennusalan (KIRA) teknologiayritykset, jotka kommunikoivat säännöllisesti ja kiinnostavasti, menestyvät kilpailijoitaan paremmin. Hyvä viestintä tekee yrityksestä kokoansa suuremman, jopa globaalisti.
Me tarjoamme sisältömarkkinointi-, e-oppimis- ja muita digitaalisia viestintäpalveluita KIRA-alan yrityksille Suomessa ja globaalisti. Useat asiakkaamme hyödyntävät lisäksi mediakanaviamme ja laajaa verkostoamme tavoittaakseen kansainvälisiä kohderyhmiä.
Sisältömarkkinointi täydentää muita markkinointitapoja. Se herättää huomiota, lisää yrityksenne näkyvyyttä ja parantaa asiakasuskollisuutta.
Sisältömarkkinointi tuo lisää liikennettä sivuillenne, kohentaa hakukonenäkyvyyttä ja tuottaa uusia liidejä. Sillä saavutatte vankan aseman luotettavana asiantuntijana.
Asiakaskoulutus on myös sisältömarkkinointia. Mikä muu sisältö saa asiakkaat käyttämään yhtä paljon arvokasta aikaansa sisältönne parissa?
Ota yhteyttä ja sovi tapaaminen.